Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2011 09:03 - Маргарита Михнева: Ще съдя Люба Кулезич до дупка!
Автор: cnyyk Категория: Новини   
Прочетен: 708 Коментари: 0 Гласове:
0



Тоя Пламен Устинов е с психически отклонения
image Пореден мегаскандал в предаването "Насреща с Люба Кулезич" по TV7 разтърси миналата седмица публичното пространство. Свидетелят по делото "Октопод" и бивш служител на НСО Пламен Устинов заяви по телефона в ефир, че коментарите на журналистите в защита на Алексей Петров и ролята му във взривяването на автомобила на журналиста Сашо Диков са "просто въпрос на висок хонорар". За да защити твърденията си с факти, Устинов разказа как през 2007 г. е предал пликче с пари на разследващата журналистка Маргарита Михнева, за да направи поръчков материал против кандидат-кметица на Тетевен.

- Марги, Иван Драшков заяви, че ще те даде под съд, защото си "говорила измислици"...
- Иван Драшков е съвсем прав да реагира по този начин, защото е прочел невярна информация. Информация, която Соня Колтуклиева написа в БЛИЦ! Това съвсем не бяха едно към едно моите изказвания. Пред теб ще го кажа, за да се разбере веднъж завинаги - аз интервюта не съм давала на никого и никъде, нито във вестници, нито в агенции по тази тема.

- Обвиняваш Соня Колтуклиева за развоя на ситуацията ли? Всъщност тя не цитира ли думите ти дословно?
- Разбира се, че я обвинявам! Соня Колтуклиева скалъпи цялата история. Тя преиначи думите ми по много грозен начин – съвсем повърхностно, злонамерено и противоречиво, без да е гледала моите предавания, си позволи да прави свободни съчинения. Ако е имало нещо за казване, аз съм го казала в моите предавания! Аз наистина говорих с нея по телефона. Тя не се представи като шеф на агенция “БЛИЦ” и ми каза, че не е гледала никакви мои предавания. Говорихме общи приказки. Безкрайно ми е неприятно, че именно Соня Колтуклиева ме вкара в такива безумни интриги с Иван Драшков. Съвсем правилно в момента той е заел такава позиция пред “БЛИЦ”, защото е повярвал на измислиците й. Бих препоръчала на моята колежка Соня Колтуклиева да работи по-задълбочено, да чете дела, да гледа предавания. Професионализмът изисква коректност. Не може да се дърпат оттук-оттам произволно изречения от един приятелски разговор и после да се скалъпват интервюта. Какво точно е говорила с Иван Драшков, аз не знам, знам само, че той е бил силно подведен и аз оправдавам неговата гневна реакция. Аз не мога да се защитавам от интриги.

- В ефир ти на няколко пъти спомена Иван Костов, Алексей Петров и Сергей Станишев - нима намираш, че тримата участват в една и съща задкулисна игра?
- Основният въпрос, който аз зададох в интервюто си в ефир, беше - защо Сергей Станишев, а преди него и Иван Костов, правеха невероятни усилия, за да ни убедят, че Алексей Петров е толкова значима фигура?! Фигура, която единият изпраща да работи в "Кремиковци", а другият - в ДАНС. А сега тези двама министър-председатели твърдят, че Трактора е най-големият престъпник! Ами ние се объркахме. Кой е той? Кой е Алексей Петров всъщност? И на това трябва да отговорят не медиите, а държавата. Много е страшно тогава, когато правосъдието вземе един човек, види, че той не става за свидетел, и го пусне на медиите да си го подмятат, както си знаят. В никакъв случай правосъдието не бива да заема територията на журналистиката.

- Именно в нейното предаване бившият служител на НСО Пламен Устинов заяви, че през 2007 г. ти е предал плик с пари, за да направиш поръчков материал против кандидат-кметица на Тетевен. Истина ли е това?!
- След въпросното предаване на Люба Кулезич ние със Сашо Диков направихме студио в Канал 3, в което, забележи - дадохме думата в ефир на всички, които Пламен Устинов посочи като свидетели на даването на бялото пликче с пари. Направихме го, защото както сама разбираш, искахме да докажем, че това са пълни измислици. В директното предаване Люба Кулезич отказа да вдигне телефона. Пламен Устинов първо също отказа коментар, три минути по-късно пък каза три различни версии, които взаимно си противоречаха до комичност. Обяснявам си го с това с факта, че той е бил силно притеснен от кмета на Тетевен - Николай Павлов, който потвърди в ефир: Устинов не е нищо повече от момче с психически отклонения. Искам да добавя, че Николай Павлов е бившият шеф на затвора в “Кремиковци”.

- В разговора, доколкото знам, е намесено като свидетел и името на Цветанка Юрукова?!
- Точно така. Цветанка Юрукова беше другата участничка в разговора ни със Сашо Диков. За нея пък Пламен Устинов заяви, че била свидетелка на това как са ми давали пари. По негови думи тя лично предала въпросните пари пред моята кола, моят шофьор и моят оператор. Думите на самата Цветанка Юрукова бяха красноречиви: “Това е груба лъжа, никога не съм присъствала на такава среща. Аз дори не познавам Пламен Устинов”.

- А какво общо има с цялата ситуация Алексей Петров?
- Малко след като бяхме дали възможност на Цветанка Юрукова да каже какво мисли по темата, по телефона в ефир включихме и Алексей Петров. По думите на Пламен Устинов въпросните пари, които съм получила, са от джоба на Трактора. За да направя "поръчково разследване". Алексей Петров заяви в ефир, че просто не желае да го занимаваме с такива жалки смешници! Впоследствие аз лично попитах Устинов какво е имало в този бял плик? Той отговори, че не знае. Ами ако е имало взривно вещество?, питам аз. Ами ако беше станал взрив в колата? Как така всички свидетели, за които той твърди, че са видели предаването на този плик – кметът на Тетевен, Цветанка Юрукова, моят шофьор и оператор, не могат да си спомнят този човек? Пълна липса на всякаква логика и нормалност. И питам защо тази информация не се отрази по вестниците, а на първа страница имаше заглавия на Устинов, който продължаваше да лъже!

- Марги, кой всъщност е Пламен Устинов? Познат е като бивш служител на НСО, както и свидетел по делото "Октопод", има ли и още нещо, което по една или друга причина не е станало обществено достояние?
- Пламен Устинов е човек, за когото прокуратурата отдавна е разбрала, че от него свидетел не става. Той никога не е бил защитен свидетел. Учудвам се, че Люба Кулезич реши, че може да го използва и да го пуска в медиите. Първия път той се заплете с Гриша Ганчев, който го отсвири, втория път - с Ахмед Доган, след това и с Бойко Борисов - последва същата реакция. Третия път замеси Сашо Диков, а сега и мен. Но никъде не му се отвори парашутът! А аз не съм толкова глупава като Алексей Петров, за да давам пари! Защото досега само Трактора му е давал пари, защото явно се е хванал на въдицата на интригите му. Интриги, в който Устинов дори намеси и главния секретар на МВР Калин Георгиев, Роман Василев и т.н. Прокуратурата никога не е предлагала пари на Пламен Устинов, за да стане защитен свидетел, това е пълна лъжа. А знае ли се, че всъщност Пламен Устинов е вдигал бариери и няма никакво полицейско образование. Питам го какво точно е правил 2007 г. като служител на НСО, че ще охранява Алексей Петров? Най-гнусната лъжа от Пламен Устинов беше, че е взел пари от Алексей Петров, за да убие Гриша Ганчев!

- Марги, понеже говориш за Алексей Петров с осезаема непримиримост пред онова, което преди и сега се е говорело за него, ще те попитам - колко добре всъщност го познаваш?
- Аз познавам много добре Алексей Петров от 1984 г. Обикновено рушветите се дават на четири очи. Няма нужда, ако иска да ми даде пари Алексей Петров, да търси Пламен Устинов, за да ми дава парите пред толкова много свидетели пред моята кола. Не мога да разбера защо някой трябва изобщо да ми дава пари, за да прочета дадено дело, свързано с... изсичането на горите в Тетевен?! Аз чета тези дела и отразявам факти, проверени от следствието и прокуратурата.

- Досега все теб те съдят. Ти ще съдиш ли някого в тази ситуация?
- Понеже много уважавам Люба Кулезич, ще я дам под съд, защото искам да разбере, че така не става. Това не е журналистика. Ще съдя и Пламен Устинов. А с Иван Драшков вероятно ще се почерпим по случая, ние наистина сме приятели повече от 30 години. А на Соня Колтуклиева препоръчвам да прочете прокурорските проверки за изсичането на горите в Тетевен и за скандалната приватизация на Български морски флот и намесата на ДАНС в нея.

Едно интервю на Анелия ПОПОВА, в. "ШОУ"



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cnyyk
Категория: Новини
Прочетен: 1729757
Постинги: 657
Коментари: 502
Гласове: 485
Архив