Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2011 18:31 - Христо Стоичков: Аз не съм втора ръка човек
Автор: cnyyk Категория: Спорт   
Прочетен: 800 Коментари: 0 Гласове:
0



В момента в България се случва нещо много добро, каза Христо Стоичков

image

 

Аз не съм втора ръка. Нашите сънародници търпят унижение благодарение на четирима човека, които подписаха договора за присъединяване на България към Евросъюза.

Това заяви Христо Стоичков в интервю за Нова телевизия във връзка със забранените трудови европейски пазари за българите.

В момента в България се случва нещо много добро, което никога не се е случвало, заяви Камата. Според него строителството на магистрали е много хубаво, тъй като нито един инвеститор няма да дойде, ако има дупки по пътищата ни.

Лошото е, че ние самите си пречим, защо не заровим томахавките и да оставим едно правителство да работи 4 години без да го плюем, заяви Стоичков.




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cnyyk
Категория: Новини
Прочетен: 1735656
Постинги: 657
Коментари: 502
Гласове: 485
Архив