Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2011 12:39 - Бойко Борисов отговори на Станишев: Никога не съм се лакирал
Автор: cnyyk Категория: Политика   
Прочетен: 782 Коментари: 0 Гласове:
0



Много ме е срам от Стефан Данаилов, иронизира премиерът
image Министър-председателят Бойко Борисов отвърна на изявленията на лидера на БСП Сергей Станишев. Вчера бившата глава на тройната коалиция обяви, че дами с червен лак ще оставят следи по бюлетините, за да ги направят невалидни в полза на ГЕРБ. "Никога не съм се лакирал, а те явно се лакират, ходят по педикюри, така че ги разбират тези работи. Те са модерни хора", коментира с насмешка Борисов. Заедно с културния министър Вежди Рашидов днес той откри обновената сграда на Национална професионална гимназия по полиграфия и фотография.

Премиерът каза няколко думи и по повод предизборния клип на червената кандидат-президентска двойка Ивайло Калфин - Стефан Данаилов, в който Ламбо обяснява колко го е срам от случващото се в държавата. "Много ме е срам от това момче, много трябва да го е срам Стефан Данаилов. И мен много ме е срам от него, ама много. Не стига, че не може да пише, ами като министър е нула".

Премиерът подчерта, че се срамува също от това, че четири години Стефан Данаилов не е ремонтирал училището като министър на културата. Вежди Рашидов също извади боен арсенал от изразни средства. Той допълни премиера, обяснявайки, че преди ремонта "и прасета нямало да могат да живеят" в училището. /БЛИЦ



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cnyyk
Категория: Новини
Прочетен: 1733485
Постинги: 657
Коментари: 502
Гласове: 485
Архив