Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2011 11:21 - Фаталната Деница Гаджева подаде оставка от ръководството на Атака
Автор: cnyyk Категория: Новини   
Прочетен: 1042 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Гаджева се спрягаше за близка приятелка на Волен Сидеров

image

Подавам оставка от Централния сбор за да разсея всякакви съмнения относно някакви лични връзки вътре в ръководството на партията, въз основа на които се определят постовете. Искам да стопирам нападките към г-н Волен Сидеров и към цялото ръководство, защото те не са само към него, а към цялото ръководство на партията, към Централния сбор, заяви депутатът от "Атака" Деница Гаджева.

Оставката идва само два дни след като Гаджева бе обвинена от изгонения от "Атака" евродепутат Димитър Стоянов, че тя съсипва партията. През последните седмици в пресата се появиха публикации, че Деница Гаджева е в много близки отношения с Волен Сидеров.

"Втори мандат съм народен представител. Видяла съм абсолютно всичките предателства на членове на парламентарната група и в 40-то и 41-то Народно събрание. Разбрах едно - предателство се прави заради пари или от ламтежа за власт. В конкретния случай предателството се прави не от ламтеж за пари, то се прави от ламтеж за власт. Вие знаете много добре, че имаше един човек, който искаше да играе ролята на сив кардинал в тази партия. Искаше да дърпа конците, да назначава хора, да уволнява хора, да си играе със съдбите на тези хора", каза Гаджева.

"Аз си спечелих нападките на тази личност, изявяваща се като сив кардинал, защото бях първият човек, който се възпротиви и каза "Край! Няма да Ви позволя повече да си играете така с хората!" Тя се опита да си поиграе и с моята съдба - затова бях нарочена за любовница, затова бях преследвана, заплашвана, искаше ми се оставката. Бях принуждавана от тази личност да напусна парламентарната група на "Атака". Когато това не стана, започнаха
нападките срещу мен в жълтите медии.

Според Деница Гаджева "единствената причина за скандала в партията е, че хора от централата, близки до тази личност, са били освободени от постовете им". "Така беше ограничено влиянието на въпросната личност. Няма да споменавам имена, вие всички се сещате за кого става въпрос", каза още Деница Гаджева.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cnyyk
Категория: Новини
Прочетен: 1729629
Постинги: 657
Коментари: 502
Гласове: 485
Архив