Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2011 09:20 - Росен Плевнелиев: Аз съм взискателен началник
Автор: cnyyk Категория: Новини   
Прочетен: 794 Коментари: 0 Гласове:
0



Надявам се скоро да пием кафе с Георги Първанов, каза новия президент
image “Аз съм взискателен началник”, каза новоизбраният български президент Росен Плевнелиев в едно от първите си интервюта по БНТ след изборната нощ. Така той отговори на въпросите за промените в президентството и за управлението на службите. “Искам професионализъм и модерна държавност, в това число и на службите. Те не трябва да работят за партии, а за институциите и за хората”, коментира Плевнелиев.

Той заяви, че ще преосмисли функциите на многото съветници в президентството. Повод за това стана въпросът на министъра на отбраната Аню Ангелов, който призова президента да премахне длъжността съветник по отбраната, какъвто според него е самият министър.

Запитан дали е получил поздравления за победата от настоящи президент, Плевнелиев отговори: “Снощи получих хиляди есемеси. Нямам мобилнияя телефон на Първанов и не мога да го разпозная. Надявам се да пием с него кафе”, обясни той и заяви, че ще отида с нов екип в президентството.

На въпроса какво му е казала съпругата му снощи, Плевнелив каза лаконично, че го е поздравила за успеха. “Децата са малки и е трудно да им обясним какво се случва около мен. Големият син е на 11 години и е по-наясно. Оставам си същият, който бях и досега”, каза още новият президент на България./БЛИЦ.



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cnyyk
Категория: Новини
Прочетен: 1734040
Постинги: 657
Коментари: 502
Гласове: 485
Архив