Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2011 09:24 - Бойко Борисов: Партията и аз не сме дали нито един лев в посока пазарлък за тези избори
Автор: cnyyk Категория: Новини   
Прочетен: 750 Коментари: 0 Гласове:
0



image    С чиста съвест мога да кажа, че партията, изпълнителната комисия и аз не сме дали нито един лев в каквато и да е посока, по каквато и да е тема, свързана с купуване, продаване или пазарлък за тези избори. Мога да го потвърдя със сигурност. Това каза премиерът Бойко Борисов в предаването „Тази сутрин” на бТВ. „Аз като председател на ГЕРБ съм печелил всички избори на България до този момент. Това в личната ми кариера е достатъчно. Ако се бях кандидатирал за президент щях да съм президент”, подчерта премиерът. Избрахме възможно най-добрите кандидати за президент и вицепрезидент, допълни той Борисов.
„Агентите на Държавна сигурност стават кметове, а в същото време говорят, че има страх и натиск”, каза Борисов. „Нека да си брои кой каквото иска. Това е не спортсменско поведение. Не искам да издребнявам, има избирателни комисии, има съд”, посочи премиерът и допълни, че ГЕРБ няма да иска касиране на изборите по места. „Един месец държавата само с избори се занимаваше. За мен те са приключили. Започваме с Бюджета да се разправяме. Исканията на министерствата са огромни, очакванията на хората са огромни, а парите са малко”, каза премиерът.
Министър-председателят заяви, че има яснота кой ще е новият министър на правосъдието на мястото на Маргарита Попова, която беше избрана за вицепрезидент. Борисов отказа да назове името на новия министър, като уточни, че не е от екипа на Попова. „Нека да си честитим победата и да се хващаме на работа, защото кризата в света е толкова голяма”, каза още премиерът.


Тагове:   партия,   корупция,   ГЕРБ,   комисия,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cnyyk
Категория: Новини
Прочетен: 1734014
Постинги: 657
Коментари: 502
Гласове: 485
Архив