Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2011 08:55 - Светльо Витков: Влязох в политиката през задния двор
Автор: cnyyk Категория: Новини   
Прочетен: 1765 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Явно 98,5% смятат, че живеят прекрасно, заяви кандидат-президентът

image

Социолозите ми даваха към 2% преди изборите, а на сутринта след изборите процентът ми падна и аз така и не можах да разбера как се броят резултатите.

Това заяви в сутрешния блок на ТВ7 независимият кандидат-президент Светльо Витков.

Протестен вот нямаше, събрах 1,5%, което според мен означава, че 98,5% смятат, че живеем прекрасно, допълни той.

Витков заяви, че няма да подкрепи участниците на балотажа, защото хората, които са гласували за него, са повярвали в неговата кауза и да ги призовава да гласуват за някой друг, е неморално. Всеки има глава на раменете си и може да прецени за кого да гласува, добави музикантът.

Аз влязох в политиката пред интернет, през задния двор, но не се знае дали един ден задният двор няма да се окаже параден. Аз ще продължа с моя начин на действие и ще продължа да вървя нагоре, настрани - важното е да се придвижвам напред.






Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Поредното законспирирано ченге, ...
25.10.2011 15:58
Поредното законспирирано ченге, което вадят от ръкава...
И разбира се лекичко плюе срещу Плевнелиев.
Боклук.
цитирай
2. анонимен - Задния двор на управляващите сега и преди
25.10.2011 16:11
Светльо Витков: Влязох в политиката през задния двор - хубаво им влезе, Светльо, в задния двор, сега вземи ги поклати! Рискът е, че на тези "мъжки момчета" в задния двор май им харесва...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cnyyk
Категория: Новини
Прочетен: 1729679
Постинги: 657
Коментари: 502
Гласове: 485
Архив