Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2011 10:29 - Марешки: Кирил Йорданов поиска мъртвопиян от мен да се откажа
Автор: cnyyk Категория: Новини   
Прочетен: 1232 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Господин Марешки като общински съветник също е част от тази система, контрира му Кирил Йорданов

image

В истински словесен двубой се превърна предизборния диспут между Кирил Йорданов и Веселин Марешки в сутрешния блок на bTV. В неделя между двамата предстои оспорван балотаж за кметския пост във Варна.

Йорданов, който вече има три мандата като кмет на морската столица получи 30,17 на сто от гласовете на избирателите. Аптекарският бос Марешки пък - 18,53 на сто от гласовете.

В последните дни те се засипаха с взаимни обвинения. Марешки обвини Йорданов в сериозни проблеми с алкохола, а той на свой ред го заплаши със съд.

В началото и в края на диспута двамата обаче си стиснаха ръцете пред камерите.

Искам да благодаря на всички варненци, които ме подкрепиха, подкрепиха и другите 14 кандидати, които се обявиха против статуквото, заяви Веселин Марешки. Събирали сме само телефоните на хората, а не ЕГН-та, обясни той. Смятам, че трябва да има пряк диалог с гражданите.Взимал съм телефоните им, давал съм им своя телефон. Аз съм един от малкото, които се разхождат из града и се срещам с хората. Искам да поздравя варненци за това, че се опълчиха срещу системата, каза още бизнесменът.

Господин Марешки като общински съветник също е част от тази система, контрира му Кирил Йорданов.

Силно притеснен от кандидатурата ми Йорданов ми се обади мъртво пиян да се откажа, заяви Марешки. Искам да отговори вярно ли е, че по време на предизборната кампания, мъртво пиян, фъфлейки 25 мин. ме държа на телефона и ме пита, силно притеснен от кандидатурата ми, дали няма да се откажа в негова полза, каза аптекарският бос.

Не съм се чувал с него по време на кампанията – до началото на кампанията сме имали много разговори. Да се извади разговорът, поиска на свой ред Йорданов.

Осъждан ли сте за клевета на длъжностно лице, присъдата е пред мен, настъпи Марешки той.

20 г. съм в публичното пространство и хората би трябвало да са си формирали мнение. Занимавам се активно със спорт и регулярно си правя медицински изследвания, каза още Йорданов и връчи в ефир тъжба на Марешки, като обясни – “В нея са предявени всички форми на клевета към мен”.

Диспутът между двамата се превърна във взаимна размяна на въпроси.

Имах 320-330 застъпника – това са мои близки приятели и мои служители, които са работили безплатно на тези избори. Не купувам гласове, отсече Марешки.

Циганите избраха предния път Кирил Йорданов, заяви бизнесменът. Той каза как кметът разказвал навсякъде, че чака да си харчи милионите и няма търпение да бъде изпратен в Швейцария.

Имал съм такова предложение да стана посланик в Швейцария, имаше вариант ГЕРБ да избере друг кандидат за Варна и аз можех да се явя като независим и пак да спечеля, отвърна Йорданов.

Много нервен сте нещо, обърна се Марешки към Йорданов, и поиска двамата да си поговорят, но с участието и на детектор на лъжата.

Разговорът беше определено прелестен, даде оценка водещият Виктор Николаев.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cnyyk
Категория: Новини
Прочетен: 1733933
Постинги: 657
Коментари: 502
Гласове: 485
Архив