Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2011 08:54 - Светослав Витков: Това е само началото (видео)
Автор: cnyyk Категория: Новини   
Прочетен: 61336 Коментари: 6 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Този процент наистина е незаслужен за нас и за нашата кауза. Така независимият кандидат за президент Светослав Витков коментира предварителните резултати от вота, които му отреждат 1,7% от гласовете.   

"Много хора казват, че наказателният вот идва при нас. Ако той е 1,7%, явно няма недоволни хора в България", каза Витков и добави, че това ще е само началото.

"Не ми хареса, това, което стана в изборния ден и хаоса, който цари. Нашите застъпници ни казаха, че хората чакат пред секциите по 4-5 часа. Какво е това нещо?", попита Витков.

Той бе категоричен, че няма да гласува за никого на балотажа. "Аз не мога да кажа на хората, които са гласували за мен, да дадат гласа си за някой друг", добави Витков. 




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Винаги ми е бил антипатичен. Инт...
24.10.2011 09:09
Винаги ми е бил антипатичен. Интересно кой гласува за човек, който с "Хиподил" псуваше всички наред, включително и почитателите си, а сега, след доста време, е решил да псува само държавата...
цитирай
2. анонимен - Ася
24.10.2011 09:47
Анонимен, не мене пък ми е интересно кой гласува за Бойко. Предполагам, че са кандидат овчарите и хората, който с диплома под мишница, мечтаят да копат картофи, за да не стоят гладни децата им.
Витков може и да псува, ама другите директно те е...
цитирай
3. анонимен - до анонимен 2
24.10.2011 10:55
Един дядо бил на нивата си.Минал турист и му казал:-сей дядо,зада има какво да ядем ние.А дядото му отговорил:-че аз сея люцерна за свинете , чедо.
цитирай
4. chavdar01 - ДОБРЕ Е КАТО НАЧАЛО.
24.10.2011 20:35
ДАВАЙ ТАКА СВЕТЛЬО!ДА ТИ ПРИПОМНЯ КОЛЕГА КАК БЕШЕ В МУЗИКАТА ЕДНО ВРЕМЕ.ИМА ЕДНА ВРАТА ПРЕЗ КОЯТО ТРЯБВА ДА МИНЕ ТАЛАНТЛИВИЯ ЗА ДА УСПЕЕ.ОБАЧЕ ОТ ВЪТРЕШНАТА СТРАНА ЯКО Я ПОДПИРАТ ТЕЗИ КОИТО СА ВЛЕЗЛИ.ТЕЗИ ОТ ВЪНКА НАТИСКАТ И ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ УСПЯВАТ ДА ОТВОРЯТ МАЛКО ВРАТАТА И МИНАВА ЕДИН,КОЙТО ВЕДНАГА ЗАСТАВА ОТ ДРУГАТА СТРАНА И ЗАТИСКА ВЕЧЕ И ТОЙ ЗА ДА НЕ ВЛЕЗЕ ДРУГ КОЛЕГА.ТАКА Е И В ПОЛИТИКАТА.НИКОЙ НЕ ИСКА ДА ДЕЛИ С НЕПОЗНАТИ.НО ТИ ИМАШ ВРЕМЕ ДА ПРЕОДОЛЕЕШ ТОВА.
цитирай
5. varg1 - varg
24.10.2011 22:36
е аз определо бих спечелил повече гласове.
цитирай
6. zabylgarite - аЙДЕ НЕЩО И ЗА сВЕТЛЬО
25.10.2011 06:55
прес-аташе на светльо е дъщерята на известния унищожител на досиета Бриго Аспарухов
Светла Аспарухова
стар бсп-хард-кадър
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cnyyk
Категория: Новини
Прочетен: 1733839
Постинги: 657
Коментари: 502
Гласове: 485
Архив