Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2011 10:49 - Киркоров става баща на 44
Автор: cnyyk Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 610 Коментари: 0 Гласове:
1



 

image

Филип Киркоров разкри, че Ванга му е предсказала, че на 44-годишна възраст ще се сдобие с наследник. Той обаче отказа да съобщи самоличността на жената до себе си, страхувайки се от хорските уроки. От интервюто не става ясно дори дали изгората му вече е бременна или засега това са само планове.

Руската звезда с български корен е категоричен, че ще пази всичко около бебето в тайна, докато то не проплаче на бял свят. Половинката си пък описа като „свестен човек” и добави, че няма нищо общо с истерията на музикалния бранш. В последните месеци различни поп диви тръбяха, че ги е молил да му заделят яйцеклетки, за да се сдобие с дете. „Това са абсолютни глупости! Аз съм здрав мъж и съм в състояние по нормален начин да реша житейските си въпроси" - отрече слуховете той, издава Монитор.

В същото време Киркоров не отрече пред изданието, че огънят към бившата му спътница Ала Пугачова все още тлее. „Защо винаги ме питате за нея? Не обичам да обсъждам тази тема. За мен тя е изключителен човек и винаги ще я обичам независимо от това как тя се отнася към мен.”




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cnyyk
Категория: Новини
Прочетен: 1735105
Постинги: 657
Коментари: 502
Гласове: 485
Архив